Reclamemiddel voor zowel commerciële als non-profit organisaties

De markt voor interne en externe communicatie is aan het veranderen; digital signage speelt daarin een grote rol. Wie op de juiste plek gezien wil worden en impact wil hebben op potentiële klanten of op interne medewerkers, die kan kiezen voor digital signage. Deze vorm van communicatie is door te voeren op tal van terreinen en met diverse mogelijkheden. Denk maar eens aan jouw reclameboodschap aan de gevel van je bedrijf, binnen in je showroom of intern bij zorg- en onderwijsinstellingen. Digital signage is daarom een geschikt reclamemiddel voor zowel commerciële als non-profit organisaties.

Externe en interne communicatie
Digital signage, ook wel narrowcasting genoemd, heeft diverse interessante toepassingen. Zo kan je nieuwe collecties, een nieuw product of aangepaste openingstijden op een dynamische manier aanbieden aan potentiële en bestaande klanten. Denk bijvoorbeeld ook aan informatieve displays of een persoonlijk welkom van bezoekers. Digital signage profiteert van de groeiende ontwikkelingen in de Tech sector, waardoor steeds meer kleine en grote bedrijven gebruik kunnen maken van deze nieuwe, dynamische vorm van communiceren op intern en extern niveau. Zo kan je ook eigen medewerkers voorzien van nieuwe informatie en rooster technische zaken, uitermate geschikt voor in ziekenhuizen of onderwijsinstellingen. Digital signage is daarnaast uniek om haar mix van afleiding, informatievoorziening en reclame opties. Campagnes kunnen zodoende real-time worden aangepast, waardoor deze een stuk effectiever (kunnen) zijn!

Doel van digital signage
Digital signage zorgt voor impact en een ´wow-gevoel’ bij je publiek. Door ontwikkelingen in de wereld van LCD en plasma schermen kan je nu nog meer opvallen. Zo kan je een combinatie creëren van belangrijk nieuws met een afwisseling van bijvoorbeeld entertainment of korte filmpjes. De snelle vorm van communicatie kan worden toegepast in non-profit organisaties, maar ook in het bankwezen, de wereld van entertainment, in horeca ondernemingen en de retail. Digital signage in verrassende, dynamische communicatie op het juiste moment en bij het gewenste publiek.